2014. október 17., péntek

Szeml-Élet


Sound


Meredek időszak a mostani az életemben.

Változóban vagyok.


Felelősséget vállaltam.

Magamért, ügyfelekért, a munkámért - és nemrég új munkatársak képzésében is.

Persze magamért és a munkámért, az ügyfelek felé a vállalásom korábbi, ám talán most értékelődik át bennem, most strukturálódik át...

Mintha "belenőnék a felnőtt, a teljes, a valós szerepembe".


Ez részint a teljesítményem - az elvégzett munka - mennyiségében és hatékonyságában is meglátszik, részben fáradtságban is érzem, részben mint egy teljes belső átalakulásnak élem meg - mint mikor a hernyó felébred a gubóban, és a világra kapálózva csodálkozva tekint magára...


Kezd összeállni a fejemben a vízióm, saját magam szakmai- és emberi megítélése, a képességeim, a határaim újraértékelése, a hitem önmagamban, a szakmai elhívatásom megerősödése az előttem körvonalazódó út mind tisztább elemeivel...

A sok kis kusza, ezer darabban megálmodott részlet, a bizonytalanul kavargón megálmodott színek lassan kezdik megtalálni a helyüket; mind gyorsuló ütemben állnak össze egyetlen nagy egésszé, A Képpé, amilyennek az életem, a munkám, a világban elfoglalt helyem, és az előttem álló utat, és a megmászandó csúcsokat látni szeretném.


Kezdem látni azt a jövőt, amit meg szeretnék élni - Popper Péter szavaival, érzem, hogy most "vágyom meg" az eljövendőt.

És ez végre nem tudattalan, nem csapongó vágy - ez most tudatos cselekvéssel összekötött, egyre tisztuló vágyás - aktív cselekvés, "tevés".

Fejlődést érzek magamban és környezetemben is.


Érzem, hogy az energiáim teremtenek!


Harmóniát, súrlódást, feszültségeket - hatnak!

Hatást gyakorlok a környezetemre, amely hatás fejlődést, erjedést, érést eredményez...


Ezért születtem!

Ösztönözni, tükröt tartani, motiválni, cselekvésre serkenteni, felismerésre késztetni...



Alakítani a valóságon, alakítani a világon - az enyémen elsősorban, és mindazokén, akik nyitottak a fejlődésre, a változásra, a megbékélésre - önmagukkal, sérelmeikkel, a múlt tévedéseivel...

Utat mutatni, és példát - kitartásból, hitből, állhatatosságból, becsületből, erőből, elhívatásból...



Köszönöm mindazoknak, akiknek része van abban, hogy felébredhetek, kiteljesedhetek!


:)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)